tirsdag 8. april 2014

Nyheter fra Bildmålarna:)

God morgen:)
Dere har vel fått med dere alle de flotte stempel nyhetene fra Bildmålarna? Du finner alle nyhetene her om du vil ta en nærmere titt.

Motivet jeg har brukt til dagens kort, får en virkelig til å lengte etter sommeren.
Motivet heter ganske så treffende Mrs Relax, og jeg har fargelagt henne med Distress Markers.
 Summertime teksten finner du også blant nyhetene. Papirene jeg har brukt er bra Bildmålarnas
 Cute Collection.
Tekstene jeg har brukt inni kortet er fra Norsk Stempelblads helt nye stempelplater.





6 kommentarer:

Renate sa...

Rålekkert kort og fantastisk herlig motiv! Gleder meg til å se flere nyheter fra Bildmålarna! :)

Linda sa...

Herlig sommerlig kort :)
Linda

Anne-Eddie sa...

Fantastisk! Herlig motiv og nydelig fargelagt, som vanlig!
Klem fra Anne-Eddie ;)

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

Så fina kort du har gjort...

Unknown sa...

Hi Mariannes, it's such a pretty and cute card. Your coloring technique is fabulous. How did you manage to do that......
Thanks for sharing
Chang Alison

❤ Kaia sa...

Lekkert Marianne...

Klem fra Kaia