lørdag 19. april 2014

Bursdagskort - Bildmålarna

Hjemmepåske med fantastisk vårvær, kan det bli bedre? Blir ikke mye data og blogg tid i påskesola, men i dag har jeg et Bildmålarna kort å vise frem.
Til dette kortet har jeg brukt det søte motivet som heter Bok, og jeg har fargelagt det med Prisma Colors på kraftkartong. Papirene jeg har brukt er fra Bildmålarnas kolleksjoner Cute Collection og 
Soft Collection. Tekstene jeg har brukt er fra Ett Trykk/Norsk Stempelblad, og den lekre diesen jeg har brukt øverst på kortet er fra Marianne Design.




3 kommentarer:

Unknown sa...

Hi Mariannes, it's such a sweet and cute card and as always your colouring technique is fabulous. thanks for sharing.
chang alison

Wenche sa...

Helt nydelig, Marianne ♥
Kos deg masse i påskesola!!
Klem, Wenche

❤ Kaia sa...

NYDELIG Marianne...
FANTASTISK flott fargelegging som alltid...

Klem fra Kaia