søndag 2. mars 2014

Sketchy Colors - Skisseutfordring

I dag har vi kommet frem til utfordring #200 hos Sketchy Colors, og det har vi lyst til å feire! Vi setter enormt stor pris på alle våre deltagere, og denne gangen har vi lyst til å gi noe tilbake til dere. I tillegg til premie fra vår mars sponsor Digital Delights, vil hver av oss i DT gi en premie hver, som blir trukket neste søndag. Her er det altså store vinnermuligheter denne gangen, så vi håper mange har lyst til å prøve seg på ukas skisseutfordring!

Til kortet mitt har jeg brukt stempel og papirer fra Bildmålarna. Dette nydelige motivet heter Gris, og jeg har fargelagt med Distress Markers. Papirene jeg har brukt er fra kolleksjonene Soft Collection og 



5 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Sååå lekkert Marianne....
Nydelig fargelagt motiv, og lekre papirer.....
Ha en flott søndag....

Klem fra Kaia

Anonym sa...

Du er så utrolig flink.

Hvilken maskin bruker du for å klippe ut bakgrunnene til motivene dine? (F.eks den runde her som du har stempelet på)
Jeg har ecraft men den har aldri virket som den skal så må kjøpe noe nytt og vet ikke helt hva jeg skal gå for.

Anne-Eddie sa...

Nydelig!! Herlig motiv som er vakkert fargelagt!! Klem fra Anne-Eddie ;)

Anne Lise sa...

Vakkert lag på lag. Og nydelig fargelagt som vanlig.
alerga.blogspot.no

Linda sa...

Flott motiv og nydelige farger :)
Linda