torsdag 4. juli 2013

Krympeplast fra Kreativ Glede.

Krympeplast har vel de fleste lekt med, og morro er det. Men med en ny type krympeplast fra Kreativ Glede åpner det seg en ny verden av muligheter. Disse arkene kan brukes i vanlig blekkskriver, og du kan skrive ut og krympe hva du vil! Egne tekster, vintagebilder, personlige bilder....hva som helst. Denne krympeplasten trenger ikke noe sandpapir før bruk, bare print ut og krymp i vei med varmepistol eller i stekeovnen. Når plasten er ferdig krympet, og ennå varm, presser jeg den lett med noe flatt i noen sekunder. Fantastisk morro:)

Her har jeg laget en tag av jenta mi, som hun kan ha på sekken sin. En god ide til førsteklassinger som stiller opp med splitter nye, og mange helt like sekker. Plasten blir hard, tykk og solid, og jeg skal lage meg personlige bagasjelapper av krympeplast...har bare ikke kommet riktig så langt ennå:)





Her har jeg sydd en mappe til å oppbevare rundpinner, og til glidelåsen har jeg laget en liten tag av krympeplast.




4 kommentarer:

Kjersti sa...

Så nydelig posen ble Marianne - du er jammen flink til mye! Flott bilde av ei søt jente også!
Håper du har en fin sommer så langt!
Klem fra Kjersti:)

bolletjelucky.blogspot.com sa...

This is very creative and looks very nice,greetings Miranda

Sianba sa...

Så fine tags du har laget :-)
Tags med bilde til ranselen er kjempesmart! Tror nok jeg knabber den ideen og prøver meg på en sånn til min lille førsteklassing :-)

Anonym sa...

Som alltid veldig kreativt og vakkert,nydelig jente du har også :-)
klemmer