lørdag 11. august 2012

Tagkort til jul - Bildmålerna.

Bildmålerna slipper sin julekolleksjon med stempler og papirer den 15. august. I mellomtiden koser jeg meg med de "gamle" julemotivene fra Bildmålerna, og her har jeg brukt Exited Mimosa, som jeg har fargelagt med Distress Markers. Åhhh for noen herlige tusjer:) Jeg har laget et tagkort med vindu, og når tagen tas ut vises en koselig juletekst fra....ja den som husket...sikkert NSS eller Kort & Godt, men akkurat nå klarer jeg ikke helt å plassere denne teksten.Småtekstene jeg har brukt er iallefall fra NSS, papirene er fra Bildmålerna, og kristtorn swirlene er en ny dies fra Cherry Lynn.


Er hun ikke søøøøt?



5 kommentarer:

Mojca sa...

Oh so so cute Marianne. I love the image, she is so cute opening her presents ... and lovely coloring. Hugs! Mojca

Anonym sa...

Gorgeous Gorgeous Gorgeous Marianne
Hugs Sheila.x

Christina C. sa...

Ohhhhhhh, this is priceless!!!! Love this beautiful creation, Marianne.....exemplary coloring and showcasing of this lovely Bildmalerna girl!

Riet sa...

So beautiful card,I love the image and the colours.

Hugs Riet.xx

Dortesjs sa...

super dejligt og nuttet billede