onsdag 30. november 2011

Jule eske med Pion Design

Jeg har en ny jule eske å vise frem, i ordentlig god gammeldags stil. Jeg har kost meg med de røde arkene fra Pion Designs julekolleksjon ”Ventan på tomten II”, og klippet ut border og frimerker fra klippearkene. Denne herlige og nostalgiske julenissen har jeg hentet fra papiret ”Tomten kommer”. Jeg har rufset til alle kantene, og svertet med Distress Ink – Vintage Photo. Litt lag på lag med bølgepapp og blonder. Stjernen er en Spellbinder dies, og gjerdet er fra Magnolia, begge deler har fått et strøk cracle paint, og kantene er svertet med Distress. Foran har esken fått en treknapp som jeg har tredd hyssing gjennom.






6 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Så himla fin!! Jag funderar lite om du har mall på den asken med två ljus i? Skulle så gärna vilja testa! Kramar!

Riet sa...

What a wonderful box Marianne.

Hugs Riet.xx

Lenie Hempen sa...

Dat ziet er prachtig mooi uit MARIANNE.
Echt super lief.


Gr Leny Hempen

Carla sa...

you should be sad that Xmas is over in a while. you make so many beautifull things! Really X mas colors. Lover from Holland.

Anne-Eddie sa...

Nydelig eske! Disse papirene er sååå fine! Og i de rette hender, så blir de enda vakrere...
Klem fra Anne-Eddie :)

Christina C. sa...

You do such amazing projects with those gorgeous Pion papers!!! So much inspiration found on your fabulous blog. This is absolutely breathtaking, Marianne!