tirsdag 13. september 2011

Tutorial hos StampARTic.

I dag har jeg en tutorial hos StampARTic, hvor jeg lager en åpen te eske. For alle dere som har spurt etter målene til de små lyseskene jeg har laget tidligere, så anbefaler jeg også en tur inn til StampARTic:)

Til esken min har jeg brukt Pion Designs vakre papir "Viol" fra kolleksjonen "Sagan om våren". Tagen og bordene jeg har brukt er fra klippearkene i den samme kolleksjonen, og vintagebildet er fra et av Pions mange vintageark "Från mormors vind". Jeg har pyntet med swirler fra Cherry Lynn, roser, og en liten tekanne charm.



  

Her har jeg fylt esken med te...i matchende farge selvfølgelig, hihi:)




Jeg har laget målene til denne esken så den også passer de små kaffeposene med cappuccino ol.
Til denne esken passer kaffepapirene fra Maja Design helt perfekt! Teksten jeg har brukt her er fra
Kort & Godt.






25 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, sukkkkk, noe så vakkert :))))))))

Mandy's Magnolia cards sa...

Woow this is so gorgeous!!
greetings, Mandy

nergele's puslerier sa...

Helt fantastisk og så smart til en liten venninnegave til eks.jul..

Anonym sa...

Vanvittig stilig begge to og en super gave :)
Den for kaffeposene hadde du så flotte og passende mønsterark også, gjennomført stilig!!
Blir nok noen slike julegaver fra meg i år, tenker jeg;)
Takk for herlig inspirasjon!
Ha en fin dag :)
Klem Lill

sisla sa...

Nå mangler jeg ord Marianne. Tenker det er mange ord egentlig som passer for dette. Vakkert, herlig, lekkert, søtt og mange, mange fler. Er stum av beundring.
Ha en fin dag videre ;-)

Knerten sa...

Rålekre, begge to !

Miranda Slagboom-de Groot sa...

I just love this pretty boxes. Going to make them soon.
Hugs Miranda

Mieke'S sa...

Heel, Heel, Heel erg mooi!!!
Groetjes Mieke'S

Elly sa...

OOOOOOO WOW these are sooooooo GORGEOUS!!!!

hugs, Elly

Synnøve sa...

Så fantastisk nydelige esker du har laget!!! Tusen takk for at du deler :D
klem

Hobbybloggen sa...

Å de var virkelig kjempefine!!! :) Så flink du er :D

Veronique sa...

Gud av meg så nydelig det var :)

Solveig sa...

Knallfine esker!!!Tusen takk for at du deler framgansmåten!

Takk for forklaringa på tryllekort!!!
Husket det nå, har jo hørt det før.......men hadde glemt det i farten........ :-)
Stilig bretting det iallefall!

Ha en fin kveld!

aina sa...

Aldeles nyyydelig!! så lekkert pyntet! Ha en flott kveld :-)

Lenie Hempen sa...

Hoi marianne

Wat een pracht creatie.
Echt schitterend mooi.


Gr leny Hempen

Marlies sa...

I just admired these boxes at Stampartic with the tutorial but I just had to come over and tell you again how gorgeous they are, realy beautiful!
hugs, Marlies

Lisbeths kort og scrap sa...

Disse ER så flotte, altså! Jeg laget to med lys etter at du viste det her. I ettertid har jeg funnet ut at en slik kan lages til de små Premiumsjokoladene, til en liten venninnegave. Tusen takk for inspirasjonen. Håper det er greit at jeg linker til bloggen din når jeg får somla meg til å legge ut bilder :)
Klem fra Lisbeth

Bente Årstad sa...

ÅÅÅÅÅÅÅ, så lekkre disse var og en kjekt liten gave å gi bort. Takk for at du deler:)
bente:)

Lambi sa...

Åååå, to nydelige bokser dette her! Kjempe lekre begge to! Nydelige ark som passer perfekt til tema også.Må vel prøve meg på en sånn en jeg også etterhvert! :) Ha en god og kreativ uke! Klem

Astrid Maclean sa...

Stunning project, totally love it!

Christina C. sa...

Oh my word, how extraordinarily gorgeous!!!!!!!! You blow me away with your talent....wish I could spend one week with you!!!!!

Love crafts forever sa...

So beautiful!
Hugs Nataliya

Sivic sa...

Nydelige!!
Takk for at du deler : )

Pet73 sa...

What a wonderful idea! These look fantastic! Very, very pretty!

Dortesjs sa...

oj så fint og meget gennemført