torsdag 1. september 2011

StampARTic utfordring og Pion Design

StampARTics september utfordring er i gang, og denne gangen er stikkordet Shabby Chic.
Minna hadde en fantastisk shabby tutorial hos StampARTic, og gikk du glipp av den, så finner du den her.

Mitt DT prosjekt denne gangen er en sjokoladeeske til jul. Den nye vakre julekolleksjonen til Pion Design, "Ventan på tomten II", passer perfekt til denne stilen. Jeg har brukt de lyse beige papirene fra denne kolleksjonen, og så har jeg klina det hele godt til med Gesso:) Papirer, blonder, blomster og metallpynt...det meste har fåt et strøk hvitt på seg. Vintagebildet jeg har brukt finner du på Pion Designs klippeark "Vintersaga - Från mormors vind".






10 kommentarer:

Helga sa...

suuuper Gift-box - very elegant !
Liebe Grüße
Helga

Henny sa...

Beautiful Marianne. You make so many beautiful things. I love it all. Thanks for sharing it all.


Greetings Henny.

Angelica Turner sa...

Absolutely gorgeous, love all your beautiful details.

Anne sa...

Aww, så nydelig!
Jeg elsker blomstene. :)

Pet73 sa...

Wow, this is stunning! Brilliant!

❤ Kaia sa...

Nydelig eske Marianne!!
Lekkert pyntet, og nydelige farger...
Klem fra Kaia

Lenie Hempen sa...

Hoi Marianne

Wat een prachtige box.
Heel lief bewerkt.
Schitterend mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

Inas lune hjørne. sa...

Noe så gjennomført nydelig! ♥

Christina C. sa...

OMG, Marianne, this is EXQUISITE!
Such utter elegance and what a visual delight!!!!

Eline sa...

SUKK så Fantastisk lekkert!!! Jeg ble helt salig jeg.. =)..
Nydelige papirer og sarte fine farger. Lekkert pyntet også..