mandag 8. august 2011

Julekort - Pion Design

Pion Design er snart klar med årets julekolleksjon "Ventan på tomten II".
 Mens jeg venter på disse herlighetene, har jeg laget et julekort med Pion Designs kolleksjon "Sagan om Våren". Papirene "Bildark" og "Tagark" har så duse vakre baksider, som passer godt til det meste, også til julekort:)

Til dette kortet har jeg maskert sammen denne søte julejenta fra "LOTV", og et vintergjerde med lykt fra "Bildmålerna". Jeg har fargelagt med Prisma Colors. Julekulene er et stempel fra "Impression Obsession".
Blonderammen er en dies fra Cherry Lynn, og teksten er fra Storyteller.





Og her er en liten smakebit av Pion Designs julekolleksjon "Ventan på tomten II".
Vil du se mer så ta turen inn i Pion Designs nettbutikk.






10 kommentarer:

Anne sa...

For et nydelig kort! De to stemplene passet jo perfekt sammen, og fargeleggingen er helt super. Kjempevakkert pyntet også, så fint med de julekulene. :)

Sukk, julepapirene til Pion var utrolig lekre da! :)

Pysselbus sa...

Kollektionen är underbar och ditt kort är helt magiskt!!! Du skapar så underbara färgkombinationer... Helt perfekt!

Kram
Linda

Jorunn sa...

Ååå, dette var virkelig lekkert!! Et nydelig motiv med skikkelig julestemning :) Julekulene ble prikken over i'en. Vakkert!

Lenie Hempen sa...

Hoi marianne

Dit is echt geweldig mooi.
Echt super mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

May Britt sa...

flott julekort Marianne, gleder meg til pions juleark:)

klem maya

Therese sa...

Åh, sånn et koselig kort. Veldig fint med de to stemplene i sammen. Julekulene var også veldig fine. :))

❤ Kaia sa...

Så nydelig Marianne, sinnsykt bra fargelegging. Og så flotte som julepapirene er. Gleder meg til å se de i virkeligheten.
Klem fra Kaia

May Brit sa...

Åååå, dette kortet fikk jeg virkelig julestemning av:) Skjønne farger sammen, og et vakkert motiv. Og de nye papirene ser helt fantastiske ut. Gleder meg til å få tak i dem:) Takk for inspirasjonen:) Har jeg idètørke, "løper" jeg bare til bloggen din:))) Og vips, så er det alltid noe som får meg i gang igjen:)
Klem fra May Brit

Anonym sa...

Wow Marianne what gorgeous card
Nena

Pet73 sa...

What a wonderful card! Gorgeous!