søndag 19. juni 2011

Sketchy Colors - fargeutfordring

Vi er klar med en ny fargeutfordring hos Sketchy Colors:
Oliven/Mint/Creme
Alle fargekombinasjoner er ikke like enkle, og jeg innrømmer gjerne at her sleit jeg godt:)
Men når jeg ble ferdig med å sutre, og rive meg i håret, så fant jeg ut at en skikkelig utfordring jammen er morro uansett:)
Det er fortsatt Pion Design som sponser premie hos oss, så her ligger det vakre papirer og venter på en heldig vinner.

Motivet jeg har brukt er et digi stempel fra "Spesch Designer Stamps", og jeg har fargelagt med Copics.
Tekstene er fra Storyteller.






9 kommentarer:

hania739 sa...

Śliczna karteczka:))

Mea sa...

Fantastisk kort! :) *igjen*

Ha en fin dag.

Pia sa...

fantastisk smukt kort, flotte farver og så ser det supert ud med den punchede blonde rundt
knus Pia

Anne Bente sa...

wawwww siger jeg bare, noget så utrolig rålækker

klemmmmm

Anonym sa...

Wow Marianne she is gorgeous, super colouring
Nena

Kirsti sa...

Todella ihana kortti :)

Anonym sa...

Fantastisk flott kort, det motivet var bare så lekkert, likte kjolen hennes og blomstene i håret, nydelig!!
Selv om du syns dette var utfordrende, så har du klart å lage et superflott kort, i herlig harmoni og supre detaljer:)
Håper du har en super søndag:)
Solskinnsklem til deg :)

Unknown sa...

lovely...

Tracey Feeger sa...

OMG Marianne this is simply stunning. It is great to see our little elf looking absolutely stunning. Thanks for using one of our stamps.
mwah
Trace